Tuesday, May 12, 2015

BANTUAN TEKNIKAL UJIAN PISA 2015 DI SMK RAJA LOPE NOR RASHID TANJONG PIANDANG





      Pada tarikh 8 Mei 2015,  Pegawai Teknologi Pendidikan 2 dan Juruteknik Komputer PKG Kuala Kurau dengan dibantu oleh Juruteknik Komputer PKG Parit Buntar, Juruteknik Komputer PKG Bagan Serai serta 5 orang Juruteknik sekolah-sekolah kelompok PKG Kuala Kurau telah hadir ke SMK Raja Lope Nor Rashid bagi membantu pihak sekolah dari segi aspek teknikal persediaan netbook bagi menjayakan Ujian PISA 2015.
       Pasukan teknikal ini tiba seawal jam 7.30 pagi bagi membantu pihak sekolah menyediakan netbook yang bakal digunakan oleh calon calon Ujian Pisa 2015. Seorang Pegawai dari Kementerian Pendidikan dan seorang Pegawai dari Jabatan Pendidikan Negeri Perak juga telah hadir sebagai Pegawai yang mengawal selia perjalanan Ujian PISA berkenaan.
        Ketua Penolong Pengarah BTPN Perak, Dr Suhaimi bin Kadir  juga telah hadir bagi memantau tugasan yang dijalankan oleh para Pegawai PKG Kuala Kurau.
        Ujian PISA telah dapat dijalankan dengan jayanya. Pihak PKG Kuala Kurau ingin merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam membantu menjayakan Ujian PISA 2015 ini.
























0 comments :

Post a Comment